07 Haziran 2026 Pazar

15. HANGİ İNSAN HAKLARI? FİLM FESTİVALİ BAŞLIYOR

İLKER AYRIK'LA BİR SIFIR BU AKŞAM DA DOPDOLU

Kanal D’nin, yeni başlayan eğlenceli yarışma programı “İlker Ayrık’la Bir Sıfır” yine dopdolu bir bölümle seyircisiyle buluşuyor.

20 Kasım 2015 Cuma 10:24
İLKER AYRIK'LA BİR SIFIR BU AKŞAM DA DOPDOLU
“İLKER AYRIK’LA BİR SIFIR "YİNE DOPDOLU, YİNE ÇOK EĞLENCELİ!

Bu akşam yayınlanacak olan bölümde İlker Ayrık açılışı, herkesin yakından bildiği “overlok makinesi ayağınıza geldi...” sesiyle yapıyor. Bu bölümün ünlü konuğu ise “Miş  Miş” şarkısı ile Simge...  Yaz aylarından beri gündemden düşmeyen şarkı “Miş Miş” hakkındaki eğlenceli soru, yarışmacılara “0” (sıfır) kazandıracak.


 

Yarışmacıların hırsı ve tepkileri ise komik anlara sahne olacak. Özellikle Fatma Hanım’ın İlker Ayrık’la olan sohbeti herkesi gülmekten kırıp geçirecek.

 

İlker Ayrık’la Bir Sıfır’da, haftanın ilk akşamında ekiplerden biri beş “0”ı (sıfırı) tamamladığında son model bir araba için final etabına kalacak. Finalde renkli toplar içinde altı “0”ı (sıfırı) yan yana koyduğu takdirde ise sıfır kilometre arabanın sahibi olacak.

 

Soruyu bilenin değil, cevabı bulanın kazandığı yarışma İlker Ayrık’la Bir Sıfır cuma akşamı saat 19.45’de Kanal D ekranlarında...

Anahtar Kelimeler: SinematurKanal DYarışma

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    e-gazete
    • Sinematur - 05 Ocak 2015 Manşeti
    KARİKATÜR
    ARŞİV