26 Haziran 2026 Cuma

15. HANGİ İNSAN HAKLARI? FİLM FESTİVALİ BAŞLIYOR

İrem Derici’den Rekor...

41 Milyon Kez Maşallah!

20 Ağustos 2014 Çarşamba 14:39
İrem Derici’den Rekor...
41 Milyon Tık!
İrem Derici Internette rekor kırıyor!
Türk Pop müziğinin son dönemdeki yükselen yıldızı İrem Derici, sözü müziği Hüseyin Boncuka düzenlemesi Mustafa Ceceliye ait Kalbimin Tek Sahibine isimli şarkısının video klibiyle internette ulaşılması güç bir rekora imza attı. Mayıs ayında çıkardığı Kalbimin Tek Sahibine singleının yönetmen Hakan Yonat tarafından çekilen klibi internette 40.700.000 izlenme sayısına ulaşarak gelmiş geçmiş en çok izlenen Türk video klibi olma başarısını yakaladı.


Geçtiğimiz günlerde Şahan Gökbakarın esprili yorumuyla seslendirip kliplendirdiği şarkısı Kalbimin Tek Sahibine ile yeniden gündeme gelen İrem Derici, Gökbakarın yorumunu da çok beğendiğini söyledi. Gökbakarın kadın kılığına girip gitar çalarak seslendirdiği şarkının videosu Twitterda paylaşım rekoru kırmış ve ana haberlere bile konu olmuştu.
Kalbimin Tek Sahibine şarkısının orjinal klibi ise bugüne kadar 40 milyon 700 bin kişi tarafından seyredilerek müzik dünyasında eşi benzeri olmayan bir rekora imza attı. 
Mayıs ayından bugüne 80in üzerinde konser veren İrem Dericinin çok konuşulan klibi için:

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    e-gazete
    • Sinematur - 05 Ocak 2015 Manşeti
    KARİKATÜR
    ARŞİV