26 Haziran 2026 Cuma

15. HANGİ İNSAN HAKLARI? FİLM FESTİVALİ BAŞLIYOR

HÜLYA AVŞARA AŞIK OLDUM

06 Aralık 2012 Perşembe 16:05
HÜLYA AVŞARA AŞIK OLDUM
Bugünlerde ilk single çalışması ‘Bensiz Yapamazsın’ ile kendinden söz ettiren İrem Derici’yi milyonlar O Ses Türkiye yarışması ile tanıdı. Geçtiğimiz sezon yarışmada söylediği şarkılar, yaptığı danslar ve kendine özgü üslubuyla dikkat çeken İrem Derici, Hülya Avşar’dan çok şey öğrendiğini söylüyor. Yaklaşık yedi yıl önce kaybettiğimiz büyük müzik adamı Melih Kibar’ın son bestesi ‘Bensiz Yapamazsın’, 5 yaşında müzik serüvenine başlayan İrem Derici’nin ilk single’ı oldu. İşte o şarkı ve klibi: Melih Kibar'ın bugüne kadar hiç duyulmamış son bestesi ‘Bensiz Yapamazsın’ ile müzik dünyasına hızlı bir giriş yapan İrem Derici; şöhret basamaklarını geçtiğimiz sezon katıldığı O Ses Türkiye yarışmasıyla tırmanmaya başlamıştı. Yarışmada Hülya Avşar’ın koçluğunda başarılı performanslar sergileyen İrem Derici, müzikal anlamda farklı türlere hakim olsalar da Hülya Avşarın öğütleri ve tüyolarının kendine çok şey kattığını ifade ediyor. İrem Derici, Hülya Avşar çok pozitif ve çalışkan biri. Bana verdiği tüyolar çok işime yaradı. Yarışma da güzel bir deneyimdi. Türkü veya arabesk söyleyerek halka oynamayı seçmedim; koreografiyle yabancı şarkılar seslendirdim ve yarı finale kadar da geldim. Bu yarışma sayesinde ailem de benim bu işi yapabileceğimi gördü ve desteklerini esirgemediler diyor.

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    EN ÇOK OKUNANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SAYFALAR
    e-gazete
    • Sinematur - 05 Ocak 2015 Manşeti
    KARİKATÜR
    ARŞİV